מצלמות סקס

בודי מסאג' בתאילנד | סיפורי סקס

בודי מסאג' בתאילנד

כול הזמן שמעתי מאנשים כמה טוב הבודי מסאג' בתאילנד ושזאת ארץ מלאה בתיירות מין אמרתי לעצמי אני חייב לטוס לשם. בחורף האחרון סוף סוף הצלחתי לאגור כסף וטסתי עם חבר לתאילנד כדי לבדוק את השמועה ,של הבודי מסאג.טסנו בחודש ינואר כידוע לכם אצלנו בתאריך הזה חורף אבל בתאילנד זה המזג האוויר שרק מתחיל הקיץ בתקופה שכזאת. תמיד דמיינתי את עצמי באמבט קצף חוגג עם שתי בחורות אסיאתיות ומקבל מין משובח. לאחר 13 שעות של טיסה הגענו לבנקוק הנחנו את הדברים במלון והתחלנו לנסוע בטקטוקים, אני זוכר את זה טוב עד עכשיו יש לי את הריח בבגדים של הפיח השחור שלהם, טוב אתם יודעים גם זה חלק מהחוויה.

לאחר מספר ימים לקחנו טיסה לצפון(לצאנג מאי),הצפון הייתה פשוט מדהימה הן בהיסטוריה שלה והן בבחורות האסיאתיות אשר סיפקו תיירות מין משובחת,עצרנו מונית ועלינו אל היעד שלנו שהיה בודי מסאז' כעבור מספר דקות המונית נעצרה ליד פאב קטן עם אורות מיוחדים ומושכים. בכניסה נעמדו מגון בחורות אסיאתיות לבחירה ,נכנסנו לפאב הזמנו לשתות ראינו את כול הגברים החרמנים מסמנים את המטרות שלהם, ואנחנו ביחד איתם.אחרי ששתינו כמה כוסות נגשנו לדבר העיקרי שבשבילו הגענו, אני וחבר שלי בחנו את הבנות עד שהגענו להחלטה היה קשה מכיוון שהיה מבחר גדול היו כ-30 בחורות פצצות אחת אחת.

כול אחד הלך לחדר אחר,נכנסתי לחדר הייתה מוזיקה שקטה ונעימה ריחות הקטרות השתלטו על החדר. היא פשטה את החלוק שלה היה לה חזה בינוני, אבל גוף ופנים מדהימות פשוט נפעמתי מהיופי שלה. נשכבת על המיטה עם הבטן כלפי מטה אל המזרן ,הרגשתי איך הגוף שלי נרגע ומשתחרר מכול הלחצים אשר היו לי בארץ. השמן זלג על גבי ,הרגשתי את מגע ידיה הרכות והנעימות, היא החלה לעסות לי את הגב, כולי הייתי נרגש ורציתי כבר לחוש את הטעם הטוב של הבודי מסאג בתאילנד. חשתי איך הידיים שלה זולגות ויורדות אט אט אל עבר המפשעות שלי ,ומדי פעם היא נוגעת לי באשכים. הזין מתחיל לקבל זקפה חזקה... ובדיוק ברגע הזה של הבודי מסאג אתה צריך להסתובב.

בהתחלה לא חשתי בנעימות ,אבל ככל שהזמן עבר הרגשתי יותר ויותר  פתוח אליה. הסתובבתי עם הזין הזקור שלי ,היא הוסיפה עוד שמן ארומאטי וזילפה על הזרג שלי כמות נדיבה, והחלה בעבודת יד נהדרת.חשתי איך הזין שלי ספוג בשמן ומתחמם תוך כדי תנועות ידיה, היא הזיזה את הידיים בקצב מטורף ועברה איתם מלמעלה עד למטה, וכך שוב...ושוב. פתאום שאלה אותי אם אני רוצה מציצה בלי קונדום?,אמרתי לה ברור!!!, אז היא בקשה עוד כמה באטים זה לא הפריע לי, כי כבר הייתי כולי שקוע עמוק בתוך הבודי מסאג' היא פתחה את הפה הקטן שלה ודחפה אותו לבפנים. הפה שלה נפתח לגדלים שכנראה לא הייתה רגילה ,היה לי זין עבה במיוחד. התחלתי להעלות ולהזיז את האגן לפי הקצב שלה, אבל מהר מאוד השתלטתי על המקצב.

תפסתי אותה מהשערות ודחפתי אותה בחוזקה לעבר הזין שלי ,הגברתי את הקצב של הפמפום פשוט זיינתי לה את הפה לא נתתי לה לנשום אפילו לרגע ,כול הזמן זין שלי היה לה בפה וחדר לה עמוק בגרון. שמעתי שהיא נחנקת ,אבל זה לא עניין אותי הייתי בשלב שלפני הגמירה, כמו שאומרים באמוק רציני. הזרג שלי התמלא ברוק עסיסי אני מרגיש את הטיפות עומדות בקצה הזין ומתחננות לצאת, ואז בזרם חזק ומסיבי אני משפריץ לתוך הפה החם והלח שלה.היא משאירה אותי לשכב כמה דקות לבד ולהירגע מהסקס.לאחר שקמתי התלבשתי ויצאתי לחדר התאוששות שבו כול הגברים יושבים ושותים תה,זאת הייתה פשוט חוויה מדהימה.וכך המיתוס של הבודי מסאג' התגלה לי כנכון ואמיתי. אז אם אתם מחפשים ארץ עם תיירות מין מפותחת תאילנד היא המקום בשבילכם,ובכלום כסף.