מצלמות סקס

חופשה במכסיקו | סיפורי סקס

חופשה במכסיקו

זאת לא הייתה הפעם הראשונה שאנחנו טסים לחו"ל ביחד, אבל בהחלט זאת הפעם הראשונה שלנו שאנו נמצאים בדרום אמריקה. לרגל יום הנישואין שלנו אשתי הזמינה לנו כרטיסים למכסיקו, בהתחלה הייתי נורא מופתע אבל שמחתי על ההפתעה הזאת. הרמתי טלפון אל הבוס והודעתי לו על הטיסה בהפתעה שאשתי ארגנה לנו.מיד כשסיימתי את השיחה עלינו למעלה לארגן את המזוודות למכסיקו סיטי.

אחריי שהכול היה מוכן יצאנו לדרך, הטיסה ארכה מספר שעות הדיילות הנעימו את זמננו. לאחר טיסה מייגעת הגענו אל היעד מכסיקו ,עוד מלמעלה במטוס ראנו את הנוף המדהים של הארץ הזאת. המטוס נחת ופתח את דלתותיו ,ירדנו במדרגות וקיבלנו את גל החום האופייני של מכסיקו. מהשדה ישר תפסנו מונית ,ונסענו אל המלונית שלנו.

כשהגענו זרקנו את המזוודות ונכנסנו להתקלח ,שטפנו את כול הזיעה המטרידה ונשכבנו לנוח. לקראת הערב יצאנו לטייל ברחובות, וראינו בפינת הרחוב דוכן טיולים אקזוטיים נגשנו לשם ראינו בחורה מכסיקנית סקסית שהדריכה תיירים וסגרה להם טיולים אקזוטיים. אני ואשתי הסתכלנו אחד על השנייה בתאווה גדולה ,ואמרנו "אין לנו מה להפסיד חיים רק פעם אחת". כעבור 20 דקות של הסברים מפורטים סגרנו את הטיול "לאגווה אסול".

בבוקר למחרת קמנו אכלנו את ארוחת הבוקר שלנו ויצאנו להרפתקה, עלינו על מונית והתחלנו במסע. החום היה כבד ,אבל הלחות הייתה בלתי נסבלת, אני לבשתי חולצה דקה מכופתרת ומכנס קצר, ולעומת זאת אשתי לבשה שמלה דקיקה לבנה ואוורירית. אמרנו לנהג להיכן אנו רוצים להגיע ומיד יצאנו לדרך.

לפני הטיסה אני ואשתי לא הספקנו לעשות סקס חינם ,וגם שנחתנו היינו פשוט מותשים אז התחלנו כבר במהלך הנסיעה "לאגווה סול" להתחרמן. לא יכולתי להתעלם מהשמלה הלבנה ומהחוטיני הורוד שלה שהודגש אל מתחת לשמלתה, הכנסתי את ידי פנימה ותוך כדי משחקי אצבע בדגדגנה אני בוחן את הנהג אשר היה מרוכז בנסיעה. החום כנראה השפיעה גם על הרטיבות שלה, הכול היה לח ורטוב לפתע דנה (אשתי) פולטת אנחה חזקה שגורמת לראשו של הנהג להסתובב. מהר הוצאתי את היד וישבנו כמו שתי ילדים טובים ,הנהג המכסיקני הסתכל במראה חייך והמשיך בנסיעתו.

כעבור 40 דקות של נסיעה מייגעת ללא מזגן ,וגוף דביק הגענו אל "אגווה סול". עינינו נפקחו לרווחה זה היה פנינת נוף מופלאה של שרשרת אגמים ,ומגוון של בריכות טורקיז מדהימות ביופיים. זה היה בדיוק מה שהיינו זוקקים לו ,כדי להוריד את כול הלחות מאיתנו.

המקום היה שומם כנראה שהגענו מוקדם ,והקדמנו את כול התיירים. הורדנו את מעט הבגדים שכיסו את גופנו, וקפצנו לשחייה בעירום בתוך בריכות הטורקיז. התחלנו להתחבק ולהתנשק ,לא הסתרנו את ריגשתנו אחד מהשנייה. הזין שלי החל להזדקף, והפטמות החומות שלה גם כן  לא נותר לנו אלה להמשיך משם לסקס חינם ולוהט. יכולתם לראות מבין צבעי המים המדהימים את האיבר שלי נכנס לתוכה ומפלח את הכוס הקטן שלה, זאת הייתה חווית סקס מדהימה שהחזירה אותנו כמה שנים אחורה אל נעורינו.