מצלמות סקס

ליידי בוי בתאילנד | סיפורי סקס

ליידי בוי בתאילנד

כמו כול נער מתבגר גם אני רציתי לטעום את הנאות העולם והתשוקות הנסתרות שבו,ידעתי שרק במקום אחד אני אוכל למצוא מימוש לפנטזיה הפרועה שלי אשר הייתה לזיין ליידי בוי בתאילנד.

יומיים לאחר שחרורי מהשירות הצבאי ארזתי לי צ'ימידן ענק וטסתי אל הארץ הטרופית והנחשקת מכולם תאילנד.טסנו במשך יותר מ-12 שעות מלמעלה ראיתי את כל הנוף המדהים,כמובן שלא נסעתי לבד נסעתי עם עוד 2 חברים שלי ליעד ותומר שאת שניהם הכרתי בבסיס ונשבענו שביום שאנחנו משתחררים אנחנו עולים על המטוס לתאילנד ומזיינים כל היום ליידי בוי.

האהבה שלי אל ליידי בוי החלה עוד לפני הצבא,אח שלי חזר מתאילנד והראה לי את התמונות שלו לא האמנתי שהבחורות האלה כל כך כוסיות ויש להן זין ומפה באה ונכנסה לתוכי התשוקה אל ליידי בוי בתאילנד. וכך לאחר 12 שעות טיסה מעייפות,מצחיקות,ומרגשות הגענו אל בנקוק ישר הלכנו אל הקשר הישראלי ומשם יצאנו לחפש לנו איזה הוסטל לישון בו יום יומיים ומשם להמשיך בטיול חיינו. כעבור חצי שעה של התאקלמות לריחות הנוראים המשכנו ללכת עם הצ'ימדנים על גבנו וחצינו את רחוב הקאווסן,שם מצאנו לנו איזה האוס גסט שהיה נורמאלי לחלוטין.

בהתחלה הריחות היו בלתי נסבלים,אבל ככל שעבר הזמן התרגלנו אל הצחנה של בנקוק.המשכנו את הטיול ואספנו חוויות מדהימות וגם כמה מזכרות בלתי נשכחות,עד שהגענו אל פוקט. לא ידענו לאיזה כיוון להסתכל,ראינו איך הזקנים עושים חיים עם התאילנדיות אשר מפנקות אותם ומיד אמרנו לעצמנו מה לנו לא מגיע איזה פינוק שכזה?.

כמו שלושת המוסקטרים נגשנו אל הרחוב אשר היה מלא וגדוש בבחורות מהסוג שאנחנו אוהבים...נכון ניחשתם נכון אלא הם הליידי בוי,לא היינו צרכים לעשות הרבה הם נדבקו אלינו כמו זבובים לחרא כנראה שבאמת הכסף שלנו סוף סוף שווה משהו.

הבטנו אחד על השני ולא האמנו למראה עינינו כמה ליידי בוי יש בתאילנד,הנגיעות לא איחרו לבוא זרמנו איתם אל המועדון אשר היה בקרבת מקום. קנינו לנו כמה באקטים ואיבדנו את החושים,היינו שם עד השעות המאוחרות של הלילה.עשינו עם הליידי בוי הסכם שהערב אנחנו מזמנים אותם להכול ובתמורה נקבל סקס חינם ללא תשלום נוסף,וכך עשינו. יצאנו מהפאב וחזרנו אל הגסט האוס שלנו,הזזנו את המצעים והתחלנו לעשות מין פרוע עם ליידי בוי בתאילנד היפה.שניהם היו כוסיות יותר מכל הבחורות הישראליות אשר שהו בתאילנד, זה היה לילה שלא ישכח לעולם.