מצלמות סקס

סקס אדיר | סיפורי סקס

סקס אדיר

היי...שמי מלי ורציתי לספר לכם על סקס אדיר שהיה לי עם אדיר השכן שממול. כיום אני נשואה + 2 ,בזמן האחרון הרגשתי את הריחוק שנוצר ביני לבין בעלי כולו עסוק בעבודה שלו טבוע עם הראש באדמה לא מסתכל ימינה או שמאלה. נכון שהוא מפרנס אותי 'אבל יש לי גם צרכים מיניים שאותם הוא לא מספק. ההיכרות שלי עם אדיר החלה לא מזמן, ביום רביעי הוא עשה את המעבר הבטתי עליו מבעד לחלון ומבטי נמס מגופו השרירי והשזוף.

יום אחד אדיר הופיע בדלתי נקש עליה מספר פעמיים עמד במבוכה ושאל :

"יש לך סוכר במקרה לא היה לי זמן לקפוץ לסופר בדיוק עכשיו עברתי לשכונה", תוך כדי שמבטיו סורקים את הבית.

ואז מגיעה השאלה הנכונה "את נשואה?"

התמהמהתי טיפה עד שאמרתי את האמת, כן יש לי בעל +2 ילדים בוא כנס אל תתבייש.

הוא נכנס והתיישב בפינת האוכל הגשתי לו קפה והתחלנו לשוחח ,וכך עוד שיחה ועוד שיחה. החיבור והקליק בינינו החל להופיע ,אפילו הייתי מתאמת איתו את השעות כדי שבעלי לא ידע הרגשתי שמצאת לי פרטנר לסקס אדיר ובאמת הבחור העניק לי ריגושים זיונים וכמו שאני אוהבת סקס אדיר.

כעבור מספר חודשיים של זיונים טובים אדיר החליט להפתיע אותי והעניק לי יום כיף איתו, סיפרתי לבעלי איזה סיפור כיסוי שיש לי טיול מטעם העבודה. לאחר שכול הפינות היו סגורות ארזתי את המזוודה שלי ונסעתי עם אדיר לצימרים בצפון. לאחר שלוש שעות של נסיעה הגענו אל הצימרים זה היה מחזה מרהיב ,אלו לא היו סתם צימרים אלא מערות החשק. נכסנו למערה, חיכה לנו בקבוק שמפניה על הג'קוזי וקערת תותים עם קצפת לא בזבזנו זמן ומיד התחלנו לנצל את יום הפינוקים הזה.

הורדנו את הבגדים ונכנסנו לג'קוזי ,בדקתי בעזרת הרגל את טמפרטורת המים ונכנסתי. אדיר הביט עליי חייך הוריד את תחתוניו והראה לי את מה שאני אוהבת, את הזין הגדול והצעיר שלו שהיה במלוא הדרו זקוף חלק ומגולח. החרמנות שלי הייתה פשוט טוטאלית אליו ,ממש אפשר להגיד שהערצתי את הזין שלו.

הוא נשכב על דופן הג'קוזי וביקש ממני לבוא אליו, התקדמתי בצעדים קטנים פשקתי את רגליי והתיישבתי על הזין שלו לקחתי תות והתזתי עליו קצפת והראית לו את תעתועי לשוני. מהר מאוד הרגשתי איך זקפתו מתקשה לה, העברנו את התות מאחד לשנייה בצורה הדדית ונועזת. משם המשכנו להתלקק וללקק ,ריגוש גדול החל להציף את גופי. המים החלו לגעוש יותר בחוזקה מתנועותינו החדות, הוא העניק לכוס שלי את מה שאני בדיוק אוהבת סקס אדיר.

הרגשתי איך הזרע שלו ממלא אותי ,לאחר שספגתי את הטוב שלו נכנסתי להתקלח אבל כנראה שאדיר היה רעב לעוד סקס אדיר שכזה. הוא סובב אותי, פישק את רגליי והחל ללקק בטבעיות רבה את פי הטבעת שלי. האנחות החלו לצאת ואיתם גם החרמנות שלי, איבדתי את תחושת האשמה והמצפון ונסחפתי לאקט מפנק. הרגשתי את לשונו הארוכה מתפתלת בתוכי ועוברת הישר אל הואגינה שלי וסוחטת ממני עוד אנחה גדולה "אויי זה נהדר תמשיך!".

ואז זה בא, הרגשתי את הזין הגדול והחלק שלו חודר לתוכי קורע את פי הטבעת שלי ומפלס את דרכו פנימה. חיכוך המים הוסיף לעונג, הזין שלו החליק פנימה ונגעה בנקודות רגישות. נאנחתי בחוזקה ,גופי רעד וצלילי האורגזמה החלו להתנגן להם עוד יציאה ועוד חדירה. הקצב הואץ לו חשתי את אשכיו מרקדים על ישבני, ואז עברנו לאיזו תנוחה וירטואוזית שאני אפילו לא מכירה שגרמה לרגע הזה להיות סקס אדיר.כך המשכנו לנו לאורך כול הלילה בזיונים לוהטים ושלל פינוקים בצימר בצפון.