מצלמות סקס

סקס בטבע | סיפורי סקס

סקס בטבע

ואיי כמה זמן רציתי לעשות ולממש את הפנטזייה שלי אשר הייתה לקיים סקס בטבע ,אני בדרך כלל בחורה מאוד שקטה ומופנמת ,אבל אתם יודעים מה אומרים "כמה שקט חודר עמוק" את האמת הכרתי עכשיו בחור חדש שגם אוהב טבע כמוני, והחלטנו לצאת לטיול רכיבה על סוסים ביערות הכרמל. השכרנו לנו שתי סוסים מחוות הסוסים הקרובה, ויצאנו לדרך העמסנו שתייה ואוכל זה היה פשוט הגשמת פנטזייה וחלום בשבילי. הנוף היה כול כך פסטורלי ,הכול היה ירוק וגדוש עצים ופרחים יפים. ארז הבחור שאיתו יצאתי לרכיבה היה בחור מאוד מושך, באותו היום הוא לבש גינס נעלי בוקרים חומות ,וגופיה צמודה כשראיתי אותו עברה לי צמרמורת בגוף אין יש לי חולשה לגברברים שכאלה.

לאחר שעתיים של רכיבה רצופה וממושכת עצרנו להפסקת אוכל ,הכנתי לי ולארז שקשוקה טעימה ואתם יודעים מה אומרים על הפתגם הישן והעתיק "את הגברים קונים דרך הקיבה והאוכל". ראיתי איך הוא מלקק את האצבעות ומתענג על השקשוקה שלי ,נגשתי ויישבתי לצידו ואמרתי "לו אני רוצה לטעום אותך" ,ומשם הכול קרה כול כך מהר... נשקנו אחד לשנייה הרגשתי איך אני נמסה ונופלת לזרועותיו מנשיקה לנשיקה. ארז החל למשש את שדיי ,פטמותיי החלו להזדקר אל מבעד לחולצה הנשיקות שלו פשוט הטריפו אותי וחרמנו לי את הצורה. השכבתי אותו על כר הדשא פתחתי לו את החגורה ,וחשתי איך הזין שלו מתנפח ומתחיל לגדול. אני לוחשת לאוזניו משפטי פתויי תן לי את הגברבר שלך אני רוצה לרכב עליו, והוא מנגד גם זורק משפטים לאוויר "ואוו השפתיים המלאות שלך מטריפות אותי" המשכתי לנשק אותו בגופו השרירי ,וכול נשיקה נעשתה יותר ארוטית מהשנייה.

פתחתי את כפתורי הגינס שלו שלפתי את "הכלי" שלו הזזתי את תחתוני לצד התיישבתי מעליו והחדרתי אותו פנימה אך...איזה זין היה לו, עברנו מרכיבה על הסוסים לרכיבה פרטית וארוטית. הוא הביט בתנועות האגן שלי שהולכות ותופסות תאוצה, נשענתי לאחור שערי מתבדר ברוח יד אחת נוגעת בקרקע ושומרת על שווי המשקל שלי, ויד שנייה ממששת "בענבים" שלו. ארז שומר על הקציב האחיד שלנו, והתרומם מדי פעם לראות עד כמה עמוק הזין שלו חודר אליי. הוא שוב מתרומם ונושק לשדיי הענוגים ,אני חשה את הלשון שלו מתנועונעת בתנועות מעגליות על גבי פטמותיי,אני ממשיכה לעסות לו את שק האשכים שלו. הוא אוחז בפטמותיי ונושך אותן קלות זה מחרמן אותי עוד יותר ,אני מתחילה ממש לדהור על הזין שלו מהר יותר...ויותר מהר...אני אומרת לכם אין כמו סקס חפוז בטבע מתנתקים מהמציאות, ושוברים את כול המחסומים היום יומיים.

פתאום הוא סובב אותי על הבטן, הנחתי את ראשי על אימא אדמה פסקתי קלות את רגליי וחיכיתי לכניסה שלו. ארז החדיר לי אותו לתוך הנרתיק, והחל לפמפם אותי הרגשתי איך הזין שלו נכנס אליי כמו כפפה, כול הואגינה שלי הייתה רטובה והייתה מוכנה לאקט מיני שכזה. הגניחות שלי התערבבו בקולות של החיות אשר סבבו אותנו ,הרגשתי ממש כמו "טרזן וג'ין". ארז נשכב עליי אני שומעת את הנשימות שלו אשר נהיות כבדות מרגע לרגע, אני לוחשת לו "תרטיב אותי", ולאחר מספר שניות אני מרגישה זרם חזק אשר זורם לתוך הנרתיק שלי וממלא אותו. אני מכווצת את הואגינה על הזין שלו וגורמת לו לפלוט עוד מספר פעמים.לאחר שסיימנו אקט מיני אמרתי לו זה סקס טוב וחזרנו להמשך הרכיבה שלנו ,וכך נעלמנו לנו כזוג אוהבים אל בין השקיעה האדמדמה...