מצלמות סקס

סקס בעיר הגדולה | סיפורי סקס

סקס בעיר הגדולה

קבענו לצאת 3 חברים לקמפינג החלטנו לנסוע לעיר הגדולה תל אביב ולישון על שפת הים. נסענו אני מומי, ולינוי היינו מרגישים הכי חופשיים בעולם אחד ליד השני להשתזף בערום לעשות סקס חינם צחוקים ועוד... החלטתי לצרף עוד ידידה שלי שקראו לה מאיה ,פחדתי שבהתחלה היא לא תסדר עם הגסות שלנו והחופשיות אבל מהר מאוד הבנתי שטעיתי.

הגיע יום למחרת העמסנו את כל הציוד על הרכב ויצאנו לטיול אוהלים על שפת הים בעיר הגדולה. התמקמנו על חוף מבודד ושקט בנינו את האוהלים הכנו את המדורה לערב, והלכנו לגלוש היינו במים כמעט עד לפני השקיעה הדלקנו את המדורה ישבנו מסביב לה שרנו שירים, והבטנו בשקיעה המדהימה שהייתה באותו היום. לאחר שעות של צחוקים וכיף בלתי פוסק מאיה הושיטה אליי את כפות רגליה ובקשה ממני לעסות אותן מעט,היה לה רגליים ארוכות וסקסיות. היא הניחה אותם על הזין שלי התחלתי לעשות לה מסג' ברגליים, מדי פעם הייתי מרגיש את הרגל שלה מלטפת אותו בכוונה. הוא החל לעמוד ולהזדקף הסתכלתי על מאיה והיא הסתכלה אליי במבט חוזר וחושני וחייכה, היא ידעה בדיוק מה היא גורמת לי. בינתיים בזמן הזה לינוי מצצה למומי, מזג האוויר נהיה קצת קריר אז הם נכנסו לאוהל, ומשם המשיכו בזיונים מטורפים. אני ומאיה בחוץ שומעים את הגניחות והזעקות של לינוי זה חרמן אותנו, באותו הרגע ההורמונים שלנו השתוללנו זינקתי על מאיה והתחלתי לנשק אותה נשיקות צרפתיות. נשכבתי מעליה היא החלה לשלוח ידיים לעבר הזין שלי הוא עמד כמו "בול עץ" חזק ויציב, הורדנו את הבגדים מעלינו חום המדורה חיממם אותנו בנוסף לחום גופנו שעלה בין רגע .התגפפנו ביחד ,לפתע לחשתי למאיה "אני רוצה לרדת לך ולשמוע אותך גונחת" ליקקתי אותה באזור המפשעות, ומשם המשכתי לדבר האמיתי אחזתי בשתי אצבעותיי את השפתיים של הכוס שלה ופתחתי אותם ,והתחלתי ללק את "האוצר" שלה. היה לה דגדגן רך וורוד בדיוק כמו שאני אוהב, מצצתי לה אותו והרגשתי את הויברציות אשר עברו לה בגוף, בכול פעם שנשקתי לה.

מאיה התחננה כבר לזין ואמרה לי "תן לי אותו עכשיו!!!", באותו רגע השתחררו כל המעצורים שלי" החיה" שבי יצאה. לקחתי את הזין והחדרתי לה אותו, בהתחלה הכנסתי רק את הקצה הכנסתי לאט, והוצאתי מהר ושוב חזרתי על פעולה זאת מספר פעמיים ראיתי איך הגוף של מגיב אליי .היא החלה לגנוח ולצעוק חזק אפילו יותר חזק מלינוי שהיא הייתה נחשבת "למלכת הצעקות" ,הגברתי את הקצב לא יכולתי לשלוט בטירוף שהשתלט עליי אחזתי בחזה הענק שלה ודפקתי אותה באכזריות. ראיתי שהיא מתחילה להיפתח אליי בקטע המיני, אז הרשתי לעצמי קצת יותר, לאחר מספר דקות של זיונים וסקס ישראלי מושלם שלפתי את הזין שלי ונעמדתי מעל הפרצוף שלה והתיישבתי בעדינות. היא החלה ללקק את האשכים שלי וניסתה לדחוף אותם לפה בבת אחת, אבל כמובן שהיא לא הצליחה להכניס את שניהם מכיוון שהיו לי ביצים גדולות. אז ביד אחת הביא לי ביד, וביד השנייה הכניסה בכל פעם אשך אחר לתוך הפה ושלקה אותו ,לא האמנתי שבחורה ישראלית יכולה למצוץ כל כך טוב. וכעבור מספר דקות של אוננות הנחתי את הזין שלי על הפרצוף שלה וגמרתי, כול השפיך נזל אל בין עיניה זה היה מראה מלבב. היא אחזה בו ונעזרה בו כדי לאסוף את כל השפיך שהיה מרוח על פניה, ודחפה אותו לפה מבלי לפספס שום טיפת זרע, וכך הסתיים לו קמפינג אדיר במחוזות סקס והעיר הגדולה..