מצלמות סקס

סקס לצפייה ישירה | סיפורי סקס

סקס לצפייה ישירה

הכול החל ביום רביעי בערב אני וחברה שלי שרית אכלנו ארוחת ערב ביחד ובאמצע הארוחה שרית אמרה לי "מאמי אני מקווה שלא שכחת שמחר אנחנו שלוש שנים ביחד", אמרתי לה מה פתאום שאני אשכח ובתוך תוכי ידעתי ששכחתי משהו חשוב אבל לא זכרתי עד כמה הוא חשוב. כשסיימנו לאכול קמתי מהשולחן ואמרתי לה אני הולך לשעה לאדם חבר שלי ואני בא, כמובן זה היה רק תירוץ כדי ללכת לארגן איזה משהו למאורע שלנו. כשהגעתי אליו דפקתי בדלת נכנסתי כמו רוח סערה ואמרתי לו אדם אתה חייב לעזור לי אני תקוע אין לי מתנה לכבוד השלוש שנים שלי ושל שרית, הוא אמר מה הבעיה "אחי תיקח אותה לצימר בצפון". התחלנו לחייג ולנסות לסגור איזה צימר לסוף שבוע הקרוב אבל מכולם קיבלנו את התשובה "השבוע הכול בתפוסה מלאה" הגעתי למצב של ייאוש ,לפתע אדם אמר יש לי דוד שיש לו צימרים בצפון אני מקווה שהוא יסכים לעזור לנו אמרתי לו אז למה אתה מחכה תחייג כבר!!!, ולשמחתי הרבה היה מקום... שאלתי אותו איזה אבזור יש שם? והוא אמר "יש הכול מערכת קולנוע ,מחשב נייד שבו תוכל לראות סקס לצפייה ישירה ,מטבח מאובזר, ג'קוזי ,בריכה מחוממת ועוד שלל פינוקים רק תבוא ואני אתן לך את כול הטוב שבעולם, ועוד הוסיף ואמר " מי שחבר של אדם הוא חבר גם שלי".

חזרתי לבית מאושר וחיכיתי שיגיע כבר הבוקר...כשהתעוררנו בבוקר היה יום מדהים שטוף שמש ראיתי את שרית מתארגנת לעבודה נשקתי לה ואמרתי לה בוקר טוב מאמי, תתקשרי לבוס שלך ותגידו לו שאת חולה סגרתי לנו צימר לצפון לסוף שבוע, שרית קפצה עליי ואמרה "פונפון אין עלייך בעולם". העמסנו את כול הציוד לרכב ונסענו לצפון המושלג ,כשהגענו ראינו חמישה בקתות לא מפוארות כל כך, ראיתי את הפרצוף של שרית אשר הביע על חוסר שביעות רצון. הגענו לקבלה ושם חיכנו לנו דוד של אדם אשר בישר לנו את הבשורות המשמחות, ואמר "אתם רואים את הבקתה הממוקמת על ראש ההר זאת הבקתה שלכם" יכולתם לראות איך בין רגע את הצבע חוזר ללחייה של שרית. עלינו על אופנועי השלג ונסענו לעבר הבקתה שלנו ,כשפתחנו את דלת הצמיר היינו פשוט המומים, היה שם מכול הבא ליד. זאת הייתה בקתה ענקית בעלת שתי מפלסים בקיצור לא ראיתם שלמות שכזאת, על הג'קוזי חיכה לנו בקבוק שמפניה משובח עם חבילת שוקולדים יקרים וטעימים הרמנו כוס לחיים ונהנו מהרגע.

פתאום שרית באה אליי ובקשה ממני שאני אכנס למחשב והעלה לנו סרטי סקס לצפייה ישירה לשנינו היה פטיש לקיים יחסי מין, ולצפות בסרטים כחולים, כמובן שזאת הסיבה העיקרית שבאנו לצימר כדי לנפוש ולעשות סקס כול היום, וכול הלילה. שרית נגשה למקלחת ואמרה "אני הולכת להסתדר" נשכבתי על המיטה הדרקונית שהייתה לנו  וחיכיתי מתחת לשמיכה לא בזבזתי זמן הורדתי את הבגדים שלי וחיכיתי לנסיכה שלי .פתאום נפתחה הדלת שרית עמדה אל מול המיטה בבגדים סקסיים של "מנקה" החלק הקדמי היה מחוסה אבל כול האחורה היה פתוח זה הטריף אותי העיניים שלי, אם היו יכולות היו יוצאות מהמקום כמו בסרטים המצוירים מתגלגלות וחוזרות פנימה ואיי כמה שהיא הייתה שווה... היא נכנסה מתחת לשמיכה ואמרה לי "שובב כבר הספקת להוריד בגדים" וצללה שוב למעמקים. הרגשתי את הנשמות הכבדות שלה על הזין שלי ,ואת הלשון שלה נמרחת לכול אורכו, מיד סובבתי אותה ועברנו לתנוחה 69 האגדית. היא מצצה לי ואני צללתי לתוך הואגינה שלה שנינו מרימים את האגן ודוחפים בכוח אחד לשני את הפה עמוק לתוך האיבר מין אחד של השני, ברקע  נשמעו צעקות חזקות מסרטי הסקס לצפייה ישירה  אשר התערבבו עם הגניחות שלנו.

לאחר שעברנו את שלב המשחק המקדים עצרתי את האקט שלנו התרוממתי מהמיטה ואמרתי לה רגע יש לי עוד הפתעה בשבילך. נגשתי למקלחת הבאתי את השמן תינוקות, והחזקתי ורד אדום בפי וחזרתי למיטה ,הענקתי לה את הורד והתחלתי ללקק את החור של הישבן שלה ידעתי שזה עושה לה את זה. היא הניעה את הישבן שלה אחורה וקדימה ודחפה אותו בכוח, כדי שתוכל לחוש את הלשון שלי בתוכה. הרגשתי את כול הויברציות אשר היו לה בגוף ראיתי שהיא מוכנה, לקחתי את שמן התינוקות והתזתי על הטוסיק החצוף שלה ,הצפתי לה את החור וגם את הזין שלי. הנחתי אותו בין שתי הפלחים המדהימים שלה ונתתי לו להחליק לתוכה ,ובמשך חצי שעה טחנתי לה את הישבן. היא זעקה והתחננה "תקרע לי את החור" הדיבור הגס שלה הדליק אותי לא יכולתי לעצור, האצתי את הקצב ראיתי את המבט של שרית על פניה, אשר הביעה על סבל אשר היה מהול בהנאה ענקית. לאחר רבע שעה כבר לא היה לה כוח לצעוק ,היא פשוט נשכבה על המיטה ולא הוציאה מילה, ואני המשכתי בשלי. האצתי והעצמתי את המהירות ,דופק חזק... ויותר חזק!!! ,לפתע היא צעקה "ואיי...ואיי...אני גומ...מ..ר..תתתתת.הרגשתי איך גופה מתפתל ושריריה התכווצו על הזין שלי וגרמו לשנינו להגיע לאורגזמה חסרת מעצורים, בדיוק כמו בסרט של סקס לצפייה ישירה כנראה מה שגרם לזה זאת האווירה, הזין הגדול שלי,וכמובן השמן תינוקות זאת הייתה חווית מין ישראלי פרועה ביותר.